Intercanvi

Intercanvi de francès

Avui fa just una setmana que els alumnes del Collège Benjamin Malossanne de Saint-Jean-en-Royans van tornar al seu país després d’haver estat uns dies amb nosaltres. Així acaba una experiència que enguany hem volgut portar a terme des de l’àrea de francès de l’Institut, conjuntament amb l’Institut Lluís de Requesens de Molins de Rei.

Han estat uns dies intensos, tant durant la nostra visita a França, com durant l’estada dels alumnes francesos aquí,  però que esperem que hagin estat molt enriquidors per tots els alumnes que hi han pres part, i no només des de l’aspecte lingüístic, sinó també sociocultural.

Ens agradaria poder repetir experiències com aquesta en el futur, i agraïm la implicació de les famílies que han acollit alumnes a casa seva, i, en general, la col·laboració de totes aquelles persones que d’alguna manera o altra han pres part a l’intercanvi, o l’han fet possible.

Aquí teniu una foto de grup de la darrera sortida que vam fer plegats, a Sitges.