Prova externa d’avaluació 4t ESO

Dimarts 16 i dimecres 17 de febrer, els alumnes de 4t d’ESO de tots els centres d’educació secundària de Catalunya faran la prova d’avaluació de quart. Aquesta prova és una avaluació externa de caràcter informatiu, formatiu i orientador per a l’alumnat, les famílies i els centres. Avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística, en competència matemàtica i en competència cientificotecnològica (aquesta darrera s’avalua per primer cop aquest curs 2015-2016).

És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un dret i un deure dels alumnes. Abans de finalitzar el curs es comunicaran els resultats a les famílies i als centres.

En aquest enllaç trobareu el full informatiu per a les famílies elaborat pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu.