Coronavirus

Aquests dies d’incertesa i de neguit us recomanem estar ben atents a la pàgina web d’actualitat del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

També val la pena llegir els consells genèrics que trobareu a Canal Salut

Nosaltres seguirem escrupolosament les indicacions que ens facin arribar des del Consorci d’Educació de Barcelona així com des del Departament d’Ensenyament.

En aquests moments s’estan anul·lant algunes sortides escolars però, en canvi, es mantenen les Jornades de Portes Obertes dels propers dilluns i dimarts 16 i 17 de març. Us mantindrem informats a través dels nostres canals habituals: Clickedu, Twitter i pàgina web.

Per altra banda, dijous 12 de març, a les 18:00, s’ha convocat una reunió extraordinària per parlar de l’intercanvi de França dels alumnes de 3r d’ESO. És molt important l’assistència dels pares i mares dels alumnes implicats.