Comencem el curs 2018-19

Benvolgudes famílies,

Com ja us vam informar, el 12 de setembre comença el curs per als alumnes d’ESO i el 14 de setembre per als alumnes de Batxillerat.

DOCUMENT INICI CURS 2018-2019

Us recordem l’enllaç on trobareu el Calendari de Proves Extraordinàries de setembre de l’ESO i Batxillerat. Aquestes proves tindran lloc els dies    3 i 4 de setembre. Penseu que es obligatori portar, el mateix dia i a l’hora de la prova, els treballs encomanats pels diferents departaments didàctics, que té un percentatge explícit de l’avaluació extraordinària. No s’acceptaran treballs fora d’aquest termini.

El lliurament de notes serà dijous 6 de setembre de 9:00 a 10:00 a l’aula corresponent.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *