Taller de còmic amb l’il.lustrador d’humor gràfic KAP, Jaume Capdevila

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic del MAC estan realitzant un taller de còmic amb el conegut i premiat il·lustrador d’humor gràfic KAP, en Jaume Capdevila. Aquest ninotaire de la VanguardiaMundo Deportivo o de El Jueves, d’entre moltes altres publicacions on hi participa, està ensenyant als nostres alumnes a explicar històries gràficament, al llarg d’un taller que té de durada dues sessions de tres hores d’intens humor.

A més, el proper dijous gaudirem de la visita d’Alberto Puente, del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Cornellà del Llobregat, per informar-nos i animar la participació del nostre alumnat al 35è Concurs de Còmic que organitza l’Ajuntament enguany.

Gràcies a l’organització de Flipart de la Diputació de Barcelona que ha possibilitat aquest taller amb en KAP!