Street art per la pau a la façana del MAC

La Fundació Contorno Urbano, amb el recolzament de l’Ajuntament de Cornellà del Llobregat, està acompanyant als nostres alumnes de la matèria optativa ARTiMAC de 4rt de l’ESO, en l’elaboració d’una pintura mural amb tècnica mixta (graffiti i pintura plàstica) a la façana de l’Institut.

El projecte, nascut de la creativitat dels nostres alumnes i de l’experiència artística i educativa de la Fundació C.U., commemora el dia de la PAU i recorda els desitjos de futur dels joves del barri en diverses llengües. La Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona col·labora en el projecte amb el suport de 4 alumnes del grau en Belles Arts.

D’aquesta manera, el MAC envia el seu missatge de pau al barri de la forma que millor sap: amb molt d’ART.