Anul·lades les colònies de 1r d’ESO

Davant la situació metereològica que patim, s’ha cregut oportú anul·lar les colònies de 1r d’ESO previstes pels dies 23 i 24 de gener a La Granja Escola de Santa Maria de Paulautordera, al Montseny. Es tracta del projecte “Em cuido per poder-te cuidar”, i que té com a objectiu principal millorar l’autoconeixement per poder enfrontar-se a les circumstàncies reals de la vida quotidiana que els envolta.

Al llarg de dos dies, s’havien de fer tallers d’Educació Emocional amb diferents activitats, com ara la introducció al programa al prat dels cavalls, on s’aprendrà a acceptar-se per tal de poder tenir una bona opinió de nosaltres mateixos, tot treballant la consciència emocional i l’autoestima. També es faran trobades amb la por, amb estratègies perquè no controli la nostra vida; pell amb pell amb els cavalls, ens adonarem del nostre nivell de seguretat i autoestima; circuits de la confiança; i moltes més. En definitiva, poder gaudir d’uns dies de convivència a la natura.

Les colònies es faran més endavant. En conseqüència, l’alumnat de 1r d’ESO farà aquests dies l’horari lectiu habitual.

Som MAC, som convivència, som projectes i innovació.