Proves Obtenció Graduat ESO

CONVOCATÒRIA PER A LA REALITZACIÓ DE PROVES PER A L’OBTENCIÓ DE GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA PER A L’ALUMNAT QUE NO L’HAGI OBTINGUT EN FINALITZAR L’ETAPA.

Període de sol·licitud: De 3 al 17 de febrer de 2014.
Recollir l’imprès de sol·licitud, els continguts de les matèries i criteris d’avaluació a Consergeria: abans del 17 de febrer de 2014.
Lliurament de la sol·licitud i documentació:
A Secretaria. Abans del 17 de febrer de 2014.
Les proves es realitzaran durant el mes de març de 2014 i es publicarà la llista d’ admesos i la data de realització de les proves al tauler d’anuncis del centre, entre el 18 i el 28 de febrer de 2014.
Alumnes que poden presentar-s’hi
Els tres requisits que han de reunir els alumnes per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2014 són:
1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2012 o 2013.
2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2014.
També hi pot concórrer l’alumne/a que faci els 17 anys l’any 2014 sempre que  compleixi alguna de les condicions següents:
– Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
– Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
– Ser esportista d’alt rendiment.
3. Haver cursat l’ESO (el 4t curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de cinc matèries suspeses.
En aplicació d’aquests requisits, queden exclosos de les proves els alumnes inscrits per repetir 4t d’ESO en el present curs 2013-2014. En canvi, hi poden concórrer els alumnes que estan cursant un PQPI, sempre que compleixin els tres requisits abans esmentats.