Presentacions de projectes d’emprenedoria de 4t d’ESO.

El passat dilluns 16 de maig va tenir lloc l’acte de presentació dels projectes d’emprenedoria que han realitzat els alumnes de 4tB. Aquesta activitat forma part del programa d’iniciació a l’emprenedoria que organitza la fundació Escola Emprenedors “Be an Entrepreneur”, on els alumnes dissenyen un projecte d’empresa. Per a la realització d’aquesta activitat, han comptat amb l’acompanyament de Gretha Shanley, la qual els ha guiat per acomplir els objectius establerts en aquest programa. Tant els projectes com les exposicions s’han desenvolupat en anglès. Descripció del programa en la web: https://www.escolaemprenedors.org/entrepreneur/ El Programa Be an Entrepreneur és un programa únic d’iniciació a l’emprenedoria impartit per veritables emprenedors, dirigit principalment als alumnes d’ESO, Batxillerat, Formació Professional i Universitats. El seu objectiu principal és fomentar el caràcter emprenedor dels estudiants mitjançant una exclusiva i innovadora metodologia que enforteix la iniciativa, l’autoestima i la confiança. El Programa s’imparteix íntegrament en anglès per professors especialitzats que són emprenedors ells mateixos.