Preinscripció Presencial

Per poder fer la preinscripció presencial s’han de tenir en compte els següents aspectes:

TERMINIS

• Termini per demanar la cita prèvia: del 13 al 22 de maig de 2020.
  • Termini per fer la preinscripcio presencial al centre: del 19 al 22 de maig de 2020 (si s’ha demanat cita prèvia)
  • Termini per presentar la documentació al centre triat en primera opció: fins el 25 de maig de 2020.

COM DEMANAR CITA PRÈVIA?

• Per correu electrònic: enviant un correu electrònic a preinscripcio@institutcapmany.cat
  • Per telèfon: trucant al 934710648
  • Entrant en aquest web: FER CLICK AQUÍ (a la casella observacions/motiu, s’ha d’indicar el NOM DE L’ALUMNE QUE VINDRÀ AL CENTRE. Exemple: Preinscripció Jordi Gumà Soler)
  • No es pot anar a l’institut a demanar-la (està restringit l’accés a l’institut a les persones que facin la preinscripció i personal del centre)

DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR EN LA PREINSCRIPCIÓ (fotocopiada i original)

• Fotocòpia i original del llibre de família, certificat de naixement o altres documents relatius a la filiació o resolució d’acolliment
  • Fotocòpia i original del document identificatiu del sol·licitant (DNI, targeta de residència on consti NIE/passaport o document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris, carnet de família monoparental o família nombrosa)
  • Fotocòpia i original del DNI de l’alumne/a (DNI, targeta de residència on consti NIE/passaport o document d’identitat del país d’origen si es tracta d’estrangers comunitaris) **NOTA: EN CAS QUE L’ADREÇA DEL DOCUMENT D’IDENTIFICACIÓ DE L’ALUMNE/A NO SIGUI DE CORNELLÀ S’HA DE PORTAR UN CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT
  • Fotocòpia i original de la targeta sanitària de l’alumne/a
  • Fotocòpia i original del carnet de família monoparental o família nombrosa
  • Sol·licitud de preinscripció degudament omplerta (per obtenir-la en català podeu fer click aquí o per obtenir-la en castellà fer click aquí)

CONDICIONS HIGIÈNIQUES DURANT LA PREINSCRIPCIÓ PRESENCIAL

• Cal portar mascareta (qui no la porti no podrà entrar al centre)

BAREMACIÓ I CRITERIS D’ADMISSIÓ I PRIORITAT

• Baremació
    El procés de preinscripció s’inicia amb la presentació de sol·licituds durant el
    període establert per a cada ensenyament.

Per ordenar les sol·licituds de preinscripció s’apliquen:
    – primer: els criteris específics de prioritat
    – segon: els criteris generals de prioritat
    – tercer: els criteris complementaris.
    Criteris
    1.- Criteris específics de prioritat (l’adscripció no s’ha d’acreditar amb cap document)
    Té preferència l’alumnat que procedeix de centres adscrits, que per a l’INS Maria Aurèlia Capmany són: Escola Montserrat, Escola Torre de la Miranda, Escola Alexandre Galí i Escola Sant Ildefons.
    2.-Criteris generals d’admissió d’alumnat i barem a aplicar

Quan l’alumne o alumna té germans o germanes escolaritzats o escolaritzades al centre o
    pares o tutors legals que hi treballen en el moment en què es presenta la preinscripció: 40 punts.

Quan el domicili de la persona sol·licitant estigui a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.

Quan a instància del pare o mare, tutor o tutora, guardador o guardadora de fet, o de l’alumne o
    alumna quan sigui major d’edat, es prengui en consideració, en comptes del domicili de
    l’alumne o alumna, l’adreça del lloc de treball d’un d’ells, i aquest és dins l’àrea de proximitat del
    centre: 20 punts.
    Quan el domicili familiar és al mateix municipi on està ubicat el centre sol·licitat en primer lloc,
    però no en la seva àrea d’influència: 10 punts.
    Quan el pare o la mare, tutor o tutora, siguin beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de
    ciutadania : 10 punts.
    Quan l’alumne/a, acrediti una discapacitat de grau igual o superior al 33%, o quan el pare, la
    mare, tutor o tutora, un germà o una germana de l’alumne o alumna acrediti una discapacitat
    igual o superior al 33%: 10 punts.
    3.-Criteris complementaris d’admissió d’alumnat
    Pel fet de formar part de família nombrosa o monoparental: 15 punts.