Pintem un eixam de colors

El nostre alumnat de 3r d’ESO, mitjançant el Servei Comunitari, i en col.laboració amb el Pla Director Comunitari de Sant Ildefons, ha decorat el mur exterior de l’institut amb un eixam de diferents colors.

D’aquesta manera, les i els alumnes han experimentat i protagonitzat una acció de compromís cívic, han après en l’exercici actiu de la ciutadania, i han posat en joc els seus coneixements i capacitats al servei de la comunitat.

El Pla Director Comunitari de Sant Ildefons dóna resposta de manera integral i innovadora a grans reptes de la ciutat, mitjançant un conjunt de noves actuacions que permetin fer un pas més de transformació al barri, impulsant la rehabilitació extensiva dels seus edificis i habitatges.