Lliurament diplomes B1 de Francès

El passat dijous 22 de febrer, quatre alumnes del MAC  van rebre el diploma B1 de francès: Andrea Arandilla, Otto López, Imane Oukhyl i  Nadia Zahiri. Dues alumnes més van rebre el diploma A2 : Noelia Gómez i  Kelly Dorado.
L´acte es va fer a la sala Ibèria de St. Feliu de Llobregat. Els alumnes van estar acompanyats dels seus pares i del professor de francès, Carles Felipe, així com, de la coordinadora pedagògica de l´institut, Gemma Guàrdia.

Aquests diplomes acrediten la competència en Francès dels alumnes de l´instituts públics que el volen obtenir, i els atorga el Ministeri d´Educació de França, a través de l´ Institut francès de Barcelona amb la col·laboració de la Conselleria d´Ensenyament de Catalunya.