Lliurament de Premis excel·lència

El passat 25 de maig vam celebrar l’acte de Lliurament dels Premis d’Excel·lència del MAC, atorgant un diploma als alumnes que van participar a les Proves Cangur de Matemàtiques de 3r i 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat, i es varen premiar els alumnes amb la millor qualificació de la prova de cada curs.

Així mateix, també vàrem destacar l’alumnat de 1r de Batxillerat Artístic que, de forma voluntària, va dissenyar els cartells de Sant Jordi 2018 del centre, i l’alumne de 3r d’ESO guanyador del concurs de punts de llibre dedicat a la dona i organitzat per l’Ajuntament de Cornellà.

D’altra banda, els alumnes del projecte d’emprenedoria en anglès que varen quedar semifinalistes, a nivell de Catalunya, també van rebre un premi de reconeixement i un diploma, així com els alumnes de 1r  i 2n de Batxillerat Artístic que van guanyar el 1r Premi i un Accèssit al concurs de curtmetratges MENTS DESPERTES que, en aquesta edició, estava dedicat a les malalties mentals.

Per últim, la directora va fer una menció especial a l’alumna de 3r d’ESO guanyadora del concurs de Microrelats, organitzat per l’Ajuntament de Cornellà.