Lectura dramatitzada de 1r batxillerat artístic.

El dia 27 de març ca ser el dia mundial del teatre i la biblioteca el va celebrar amb la lectura dramatitzada de l’obra Historia de una escalera de l’escriptor Antonio Buero Vallejo a càrrec de l’alumnat de 1r de batxillerat artístic. L’activitat ha estat molt engrescadora i profitosa per a l’alumnat. Hem après a no tenir vergonya alhora de llegir davant dels companys escenificant el que estem llegint , a treballar en equip i a conèixer el món del teatre. Hem gaudit d’un gènere literari una mica desconegut per a la majoria.

📸Fotos de l’activitat.

Descripció de l’activitat.

Cadascú assumeix voluntàriament un personatge i es procedeix a la lectura en veu alta i a l’escenificació de l’obra.

Els objectius d’aquesta activitat són:

• promoure la lectura i el coneixement de la literatura dramatúrgica,

• promoure entre els alumnes el gust pel teatre,

• potenciar la lectura en veu alta,

• aprofundir en el món del teatre mitjançant un apropament crític a les arts escèniques,

• conèixer els dramaturgs i

• dominar les destreses per a una lectura expressiva correcta.

Es pretén treballar la competència comunicativa, la competència 10 (llegir obres i conèixer els autors i les autores i els períodes més significatius de la literatura catalana, castellana i universal).

També es pretén treballar la dimensió actitudinal i plurilingüe.