L’ Art per fer-nos lliures: “Dona, sigues ocell”

Per commemorar el Dia de la Dona, els alumnes de 1r de batxillerat artístic del MAC, a la matèria de Volum, han el·laborat col·lectivament una escultura feta amb filferro reciclat i tramat manualment, del cos d’una dona. El seu tamany és d’aproximadament 1’20 m. d’alçada, que és alhora una gàbia d’ocells amb la seva porta oberta.

Molts ocells de colors fets amb papiroflèxia i amb pensaments escrits per fer-nos lliures, han sortit d’ella i han volat de la gàbia. Part d’aquests pensaments els han escrits alumnes de 3r d’ESO que van participar a la dinàmica feta per la XAJI al nostre centre el passat divendres.

A través de l’Art al context educatiu, podem implicar-nos amb les reivindicacions que no son exclusives del nostre gènere, sinó que cal que siguin col·lectives i des de tots els àmbits de la Comunitat. Tots i totes esteu convidades a escriure els vostres pensament llibertaris i que en formin part d’ella.

Trobareu l’escultura penjada a l’entrada del MAC.