Intercanvi cultural amb la Martinica.

Els alumnes de 3rESO que estudien llengua francesa estan participant d’un intercanvi lingüístic i cultural amb el Collège Lagrosillière de Martinica.

Què és Martinica? És una illa situada al Mar Carib. Es tracta d’un departament d’ultramar francès. Això significa que pertany a França i, per tant, tots els seus habitants són francesos.

En què consisteix el projecte? A cada alumne se li ha assignat una parella lingüística per a tot el curs, amb la qual mantenen una correspondència a través de mail, vídeo, etc. És una excel·lent manera de posar en pràctica tot el que estudien a classe. A més, representa un intercanvi cultural molt enriquidor.

En quin idioma es comuniquen? Els nostres alumnes escriuen i parlen en francès, mentre que els alumnes de Martinica ho fan en espanyol.

Quins recursos s’utilitzen? Els alumnes consulten els recursos publicats per la xarxa de biblioteques de la Diputació de Barcelona.

Aquí us mostrem un exemple del primer mail que es van enviar per presentar-se.

📷 Fotos