Inauguració del Servei Comunitari

El dijous 7 de novembre, a les 11:30h del matí i a la sala polivalent, hem celebrat de la mà de les nostres professores de l’àmbit matemàtic, la Pilar Cabezuelo i la col·laboració de l’Arantxa Bravo, l’acte inaugural del Servei Comunitari d’aquest any.
A l’acte han assistit la Sònia Broto, cap d’Educació de l’Ajuntament de Cornellà; Imma Muñiz, cap de Política de Famílies de l’Ajuntament de Cornellà; Isabel Fernández, directora de l’Escola d’Educació Especial Virolai amb un grup d’alumnes; Valle Álvarez i Daniel Broto, del Pla Director de Sant Ildefons; i la Mari Crisóstomo i la Pili Sánchez, representants de l’AMPA del MAC.
La invitació d’aquesta nova edició ha estat obra d’una alumna del batxillerat artístic, l’Ariadna Rivas. La seva il·lustració posa en valor la protecció i el respecte pel medi ambient.