Graduació de 2n de batxillerat.

Ahir, 25 de maig de 2022, vam celebrar l’acte de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat, acompanyats per les seves famílies, el professorat i el personal del PAS. Fou un acte molt emotiu, conduït per la Yaiza De Moura i la Ivette Luciano, que la directora, Gemma Coll, va iniciar destacant la capacitat de resiliència de l’alumnat i fent un reconeixement públic a les 4 alumnes que enguany han obtingut matrícula d’honor: la Sihame El Kabouri, Andrea Garcia, Laura Ezcurra i Tatiana Zubkoba. Les delegades de cada grup i les tutores van fer el comiat de la promoció amb els seus discursos, dels quals n’adjuntem dos, el de la delegada de 2n C, la Sihame El Kabouri, i el de la seva tutora, Gemma Guàrdia.

📷Fotos de l’activitat

Discurs de batxillerat