Gaudim la Facultat de Belles Arts de la UB

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic han visitat les instal·lacions dels Tallers de gravat de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona.

En Gerard,  mestre del Taller de gravat de la Facultat, ens va rebre de manera molt generosa tot explicant-nos les diferents tècniques de gravat, mostrant-nos exemples elaborats pels alumnes del Grau en Belles Arts i ensenyant-nos les instal·lacions dels diversos Tallers per reconèixer les diferències (Gravat, Litografia i Serigrafia).

A més, va dinamitzar una activitat que consistia en l’elaboració d’una “punta seca”, tècnica de gravat d’incisió directa, i de l’estampació d’una prova d’artista. Estem molt agraïts a en Gerard per l’oportunitat de gaudir d’una experiència tan enriquidora i a la Cristina Pastor per la coordinació de l’activitat.