Felicitats Irene i Antha!

Un cop més, la iniciativa i la creativitat de l’alumnat del nostre alumnat del Batxillerat Artístic ha estat motiu de festa a la ciutat. Com l’any passat, alumnes del Batxillerat Artístic han estat seleccionades per a il·lustrar El Conte de la Nit de Reis.
El passat dimecres 14 de desembre es va fer l’acte de presentació al Castell de Cornellà. Les nostres alumnes, Irene Jover López i l’Antha Casanova Alcaide, davant la presència de l’alcalde i diferents representants de l’àmbit cultural de la ciutat, van presentar el seu procés creatiu per a il·lustrar el Conte de Reis d’enguany que porta per títol “La nena de l’anorac vermell”, text del David Colomera Pizarro.

Felicitar des d’aquí la Irene i l’Antha pel seu talent i treball excepcional, el primer de la seva vida professional. Ben segur, els espera un futur ple d’il·lusions i grans reptes…això només és el principi.