Es reprenen els tallers de suport a l’estudi

Després de les vacances de Nadal, aquesta tarda es reprenen els tallers de suport a l’estudi al MAC, que tenen com a objectiu general potenciar la igualtat d’oportunitats, evitar qualsevol tipus de marginació i exclusió i afavorir l’èxit escolar de l’alumnat tot potenciant  l’autonomia en l’aprenentatge de l’alumnat, i millorant les seves habilitats socials.

Són tallers d’estudi assistit pel nostre alumnat d’ESO, amb voluntaris com a monitors, i que tenen lloc els dilluns i dimecres de 15:30 a 17:00 hores

Els objectius d’aquests tallers són:

• Fer créixer l’interès per l’aprenentatge.
  • Crear un espai de treball òptim, on es valori la diversitat dels seus membres en tant que potencial per treballar en equip i aconseguir de manera conjunta els resultats desitjats.
  • Adquirir hàbits d’organització i estudi.
  • Treballar les habilitats socials: relació entre iguals, cooperació, respecte cap els altres i treball en equip.