Els Miserables 25/05

Els Miserables és un projecte interdisciplinari realitzat per alumnes del MAC i de l’Escola d’Educació Especial VIROLAI. És una adaptació original del musical escrit per  Claude-Michel Schönberg sobre  la novel·la de Victor Hugo.

Música, Escenografia, Vestuari, Treball del text en català (cançons) i castellà (presentacions) són alguns dels ingredients utilitzats per recrear aquesta obra.

Aquí teniu el tríptic amb tota la informació sobre l’obra.

El passat dia 25 de maig van fer la última representació, i representants dels serveis territorials van ser-hi presents. Us adjuntem l’enllaç on trobareu la valoració que en van fer ells i també les fotografies i el video integre del musical. Val a dir que també l’XTEC ha fet referència al nostre musical. Així que felicitats a tots el alumnes i professores implicades en el projecte per la gran feina que han dut a terme!

sdr

dav