El síndic de Greuges al MAC.

Els nostres alumnes de 3r d’ESO van participar d’una xerrada amb el síndic de Greuges de la ciutat de Cornellà dins de la matèria de religió, tutoria valors. L’objectiu de la sessió va ser conèixer la relació entre els drets humans i el nostre barri i municipi. Els alumnes van lliurar un paperògraf on havien detectat les necessitats i drets vulnerats i acomplerts al municipi. D’aquesta manera, el síndic de Greuges s’ha assabentat de les inquietuds i experiències de l’alumnat. Posteriorment, el síndic ha explicat la seva tasca i quina realitat es troba la sindicatura en matèria de drets. Els alumnes van debatre sobre el seu paper al món i al municipi, tot ampliant el seu coneixement com a subjectes de dret.

📸Fotos de l’activitat.