Concurs de relats de ciència-ficció.

El concurs s’adreça principalment als alumnes de l’assignatura de valors de 3r de l’ESO, però també es fa extensiu a tota la comunitat educativa sense distincions (alumnes, docents, personal administratiu, etc.).

Les bases del concurs són les següents:

• Les obres han de ser inèdites i escrites en català o en anglès.
  • El relat ha d’inscriure’s en el gènere de la ciència-ficció climàtica /apocalíptic o postapocalíptic.
  • Al relat hi ha de constar com a mínim una de les següents temàtiques: robots, ecologisme, conflicte, ciència, aventures, drama, tragèdia, supervivència, alternatives ecològiques, energies i combustibles fòssils, energia verda, transició ecològica, catàstrofes naturals.
  • L’extensió mínima és de 400 paraules. No hi ha límits pel que fa a l’extensió màxima.
  • La data límit per lliurar els relats és el 10 de desembre (aquest criteri no s’aplica als alumnes de 3r de l’ESO).
  • Els relats s’han d’enviar al següent correu electrònic: adriaalvarez@institutcapmant.cat
  • El procés de votació començarà a partir del 10 de gener i es tancarà el 20 de gener.
  • Hi haurà premi pels tres relats més ben valorats.

Aquí teniu el blog relatiu al concurs.