Aportem a la Casa-Museu de Can Mercader

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic han rebut la visita de tres persones desconegudes per participar en un projecte municipal i enigmàtic del què no en sabien res.

Al llarg de dues hores han pogut fer una dinàmica a l’aula a la qual van conèixer uns objectes amagats i curiosos, uns objectes plens d’història, que formen part de l’Arqueologia Cultural i Social de Cornellà.

Al final de tant sobtada vetllada, s’ha fet  una descoberta sorprenent: els alumnes de 2n de batxillerat artístic del MAC seran protagonistes d’una exposició al Palau Mercader, on crearem produccions artístiques a partir de la reinterpretació de part del patrimoni amagat de la Casa-Museu de Can Mercader. Així, el proper juny participarem del 25è aniversari del Museu amb les nostres aportacions creatives en un projecte conjunt amb altres centres educatius per apropar el Museu als joves de Cornellà.