Activitats Sant Jordi 2019

Com cada any, ahir vam celebrar la tradicional diada de Sant Jordi, amb moltes activitats relacionades amb la literatura, i altres activitats per tot el centre.

Els diversos cursos van fer tallers literaris a les seves aules. A més, vam tenir les entregues de premis dels diferents concursos de Sant Jordi.

A l’hora del descans, els alumnes de 4t d’ESO van vendre roses, i hi havia intercanvi de llibres al passadís.

Finalment, es va jugar la final del Torneig de Sant Jordi de futbol, que al llarg dels darrers mesos ha enfrontat diversos equips d’alumnes, i es va fer un passi on es van poder veure els curtmetratges fets per alumnes de 1r de Batxillerat.

Amb motiu de Sant Jordi, també, es van omplir els passadissos de missatges poètics, literaris i filosòfics. Podeu fotografiar els que més us agradin i fer-nos-els arribar amb el hashtag #MACJordi19

Ha estat una gran diada per tornar de les vacances!