Xerrada col·loqui amb el Dr. Santi Sabaté

Ahir al matí, en el marc de les activitats que duem a terme en el projecte Erasmus +vam tenir l’oportunitat d’escoltar al Dr. Santi Sabaté en una xerrada col·loqui que va fer al centre, de manera altruista, per parlar dels termes de sostenibilitat i ecologia. Hi vam assistir els alumnes que participen en el projecte i membres del professorat. Ens va parlar de molts temes que afecten al nostre planeta i que directament o indirectament provoquen o alimenten el canvi climàtic.

En Santi Sabaté és doctor en biologia, professor titular del Departament d’Ecologia de la Universitat de Barcelona (UB) i Investigador del CREAF (Centre de recerca ecològica i aplicacions forestals).

El projecte Erasmus + versa sobre sostenibilitat i sobre la importància d’empoderar els alumnes per fer-los uns bons administradors del futur. No hi ha manera més bona d’empoderar que començar donant formació i informació. La xerrada d’ahir va ser distesa i realment molt interessant per a tots els assistents. Vam aprendre molt.