Viatge a França

Els alumnes de 1er, 2n i 3er d’ESO van anar de viatge a les ciutats franceses d’Arles i Nîmes. El primer dia, els alumnes van visitar els monuments romans d’Arles i van acabar el dia descobrint la ruta de Van Gogh amb la visita de l’Espace Van Gogh, antic hospital on va estar ingressat el pintor i Le café la Nuit, restaurant on va pintar un del seus quadres més famosos. El dia va acabar a l’alberg de Nîmes, on els alumnes van aprofitar per fer una estona de convivència desprès de sopar. El dia següent, van visitar la ciutat de Nîmes, amb forta influència romana: La Tour Magne, La Maison Carrée, Les Arènes. Els nostres alumnes van gaudir d’un viatge fantàstic en el que van conèixer nous companys, van descobrir una nova cultura, van practicar francès i el més important, van tornar amb la curiositat de descobrir una mica més de França.

fran1

fran2