Sortida de 1r d’Eso

Els departaments de Ciències Naturals i Socials han realitzat una sortida el passat dimarts 19 de novembre de 2019 al Parc de les Coves Prehistòriques de Serinyà (Pla de l’Estany), per treballar “in situ” amb els alumnes de 1r d’ESO la Prehistòria i a la fageda d’en Jordà per treballar el bosc.

Es tracta d’un conjunt de jaciments arqueològics únics per conèixer les cultures del paleolític mitjà i superior i estudiar com van subsistir dues espècies humanes: l’home de neandertal i l’home sapiens.

Hem fet una visita guiada als jaciments de les coves de l’Arbreda, Mollet i Reclau Viver i hem realitzat al Museu uns tallers: elaboració de foc i eines de sílex, tècniques de cacera i una simulació d’excavació arqueològica on es podien trobar i estudiar i classificar diverses restes arqueològiques de diferents etapes.

A la tarda hem passejat per la fageda recollint diversos tipus de plantes per poder estudiar-les a l’institut.

Els departaments de Ciències Naturals i Socials han realitzat una sortida el passat dimarts 19 de novembre de 2019 al Parc de les Coves Prehistòriques de Serinyà (Pla de l’Estany), per treballar “in situ” amb els alumnes de 1r d’ESO la Prehistòria i a la fageda de’n Jordà per treballar el bosc.