Primer premi First Lego League

Un grup d’alumnes de 4t que cursa l’assignatura de Tecnologia ha aconseguit un nou èxit classificant-se per la gran final online de la First Lego League a nivell estatal els dies 27 i 28 de juny. El grup guanyador està format per l’Agueda i l’Irina quedant en primera posició en el torneig classificatori organitzat per l’UAB, amb un projecte científic on expliquen com combatre la sarcopènia en les persones adultes. Volem fer un reconeixement també a tot l’equip, als altres alumnes participants que han col·laborat i han compartit materials. I als dos professors que ho han fet possible: Juanfran i Ferran, enhorabona. Sou un gran equip.

Els altres dos equips participants han estat: Marc Rojas, Dani Adanegre, Javi Rodríguez, Izan Costa i Marc García, i l’altre format per Oumaima el Bouzidi, Chainaz Marsou, Yago Sola i Izan Osuna.