Premis Treballs de Recerca de 2n de BATX

El Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica va acollir la XVIII ª Edició dels Premis als Treballs de Recerca de Batxillerat. En total s’han presentat 22 treballs d’una trentena d’alumnes, de 10 instituts de Terrassa, Matadepera, Vacarisses i Viladecavalls.

A la Modalitat de Temàtica local, l’Anna Bové, alumna de 2n A de Batxillerat, s’ha endut el primer premi pel seu treball sobre castells, Els castells des de dins, dirigit per la professora Núria Viñas.

A la Modalitat de Ciències Socials, l’institut també va presentar el treball titulat Comparació dels sistemes educatius xinès i català, fet per les alumnes de 2n A de Batxillerat, Ona Puigantell, Sonia Ruiz i Qiao Ling Ye, i dirigit per la professora Carme Vilalta.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *