Lliurament de beques d’excel.lència a l’estudi. Curs 2017-2018

L’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, acompanyat de membres de la Corporació Local, va presidir dilluns 19 de novembre passat  l’acte de lliurament de beques d’estudi a alumnes de secundària i Batxillerat del curs 2017-2018. En total es van lliurar 22 ajuts per a estudiants de 4t d’ESO i 17 ajuts per a alumnes de 2n de Batxillerat.

Les alumnes premiades del nostre centre que el curs passat estaven cursant 4t d’ESO van ser:

MERITXELL BURGALLA RIBELL

MARTA HUERTAS MAZORRIAGA

AIDA LÁZARO JORDÁN

ANNA MARTÍ CASAS

Els/Les alumnes premiats/des del nostre centre que el curs passat estaven cursant 2n de Batx van ser:

ANNA BOVÉ SERRA

VICTOR CABELLO SÁEZ

Mª del MAR ESCOBAR SALMERÓN

JOAN LAVAQUIOL MORGÓ

MOLTES FELICITATS A TOTS!!!!!!