Els prejudicis discriminen: aturem-los

El passat dia 16 de gener es va realitzar un Taller, amb el títol “Els prejudicis discriminen: aturem-los”, organitzat per la Comissió de Convivència del centre, adreçat als alumnes delegats i subdelegats dels diferents grups-classe, així com a l’ alumnat voluntari de Convivència i de Mediació.

El Taller pretenia donar a conèixer i alhora conscienciar de la influència de prejudicis i esteriotips en les nostres relacions socials, i de com aquests donen lloc a actituds i conductes discriminatòries, que sovint són la base de l’assetjament entre iguals. Les activitats realitzades varen ser portades a les aules, de la mà de l’ alumnat participant en el taller, fomentant d’ aquesta manera la participació de l’ alumnat i la seva implicació en la millora de la convivència en el nostre centre, i col·laborant activament en la conscienciació de la resta de l’ alumnat.