CONCURS LITERARI DE RELAT BREU COCA-COLA

Aquesta competició tracta de presentar un relat breu fet per alumnes i escriure’l a la pàgina web Fundació Coca-cola, aquest any 2021 es farà el 5 de març.

Es va començar a realitzar a la dècada dels 80 i ha estat un reflex de l’evolució social del nostre país, adaptant-se a la realitat social de cada moment.

Habitualment es feia presencial però aquest any degut a la pandèmia, serà digital. És a dir, la prova es realitzarà a través d’una plataforma en línia i els participants podran donar-se d’alta a la plataforma abans del dia de la prova.

Només aquest any es podran inscriure els alumnes de 2n d’ESO i 3r d’ESO que no van poder participar al 2020.

Escrit col·lectiu

L’escrit col·lectiu consisteix a fer un relat descriptiu d’un personatge amb 300 paraules màxim. Es pot presentar en castellà, euskera i català de Catalunya i Balears.

La classe guanyadora rebrà un premi!

Autors: Geovanny Calle i Cristian Alcázar