Alumnes de 3r fan un molt bon paper al concurs Pica Lletres

Aquest dimecres dia 16 de març la Houda Babou, l’Ibtissam Boubait i la Yessenia Andia, alumnes de 3r d’ESO, varen tenir l’oportunitat de representar el nostre centre en el concurs Pica Lletres, en el qual competien amb altres centre per guanyar el trofeu als millors lletrejadors d’enguany.

Les nostres alumnes varen fer-hi un molt bon paper, doblant la puntuació del centre contra el qual competien i quedant-se només a una paraula d’entrar a les semifinals.

Des del centre, els volem transmetre la nostra enhorabona i sobretot l’immens orgull que sentim per elles!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *