ACTUALITAT

PREINSCRIPCIÓ ESO 2024-2025

Presentació de sol·licituds

• La presentació de sol·licituds a l’ensenyament secundari es realitza entre el 8 i el 20 de març

OFERTA DE PLACES A L’INSTITUT CAN JOFRESA

CALENDARI per a les PROVES EXTRAORDINÀRIES per obtenir el GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

(alumnes que no l’han obtingut en finalitzar l’etapa)

Dimarts 5 de març (tarda):

15.30h: Mates/Valors
16.30h: Socials/Tecno
17.30h: Anglès/ViP

Dimarts 12 de març (tarda):

15.30h: Castellà
16.30h: FiQ/Biologia/Ciències aplicades
17.30h: Català

_______________________________________________________________________________________________________

El dissabte dia 17 de febrer els alumnes de 4t d’ESO van participar a la First Lego League. L’esdeveniment va tenir lloc a l’escola d’Enginyeria de la Universitat Pompeu Fabra a Barcelona, i a partir, de les 9.15 hores del matí  ja estaven competint amb el seus robots. I també van exposar un projecte d’innovació. FELICITEM als nostres alumnes per representar l’Institut!!!

OLS  A L’INSTITUT

El divendres 9 de febrer vam celebrar el CARNESOLTES a l’Institut.

Els professors ens vam vestir de treballadors de CIRC. Els alumnes també van disfressar-se i van realitzar COMPARSES.

VIATGE A L’EXILI

Els alumnes de 2n de Batxillerat van viatjar fins  a la frontera amb França. Van visitar el Museu Memorial de l’Exili a la Jonquera, la platja d’Argelers, el Camp de Concentració de Ribesaltes, la Maternitat d’Elna i la tomba d’Antonio Machado a Cotlliure. Van dormir una nit a l’alberg de la Jonquera.

First Lego League

Viatge a l’Exili

Carnestoltes a l’Institut

CARNESTOLTES  A L’INSTITUT

El divendres 9 de febrer els professor ens vam vestir per celebrar el Carnestoltes. Vam disfressar-nos de treballadors d’un CIRC.
Els alumnes també van disfressar-se i van realitzar COMPARSES.

Viatge d’Erasmus a Marburg

Els nostres alumnes que cursen l’assignatura optativa de 4t d’ESO ERASMUS han anat a Marburg (Alemanya) amb aquest programa d’intercanvi. La seva estada és des del 28 de gener al 2 de febrer.

Fi de les Obres a l’Institut

A principis de gener van acabar les obres del canvi de finestres de l’Institut. S’han substituït 178 finestres de l’Institut i també s’han instal·lat noves persianes i gelosies. L’obra ha estat finançada pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea