Acreditació Erasmus +

Institut Can Jofresa ha obtingut l’acreditació Erasmus +: K120 (educació escolar)

A Can Jofresa estem d’enhorabona. Hem aconseguit l’Acreditació ERASMUS+ K120 (educació escolar) per als propers 7 anys (2021-2027) i per això volem fer extensiva a totes les famílies, alumnes, professorat i personal del centre la nostra alegria.

Aquesta concessió suposa la introducció de la dimensió europea dins del currículum de l’alumne/a. El nou programa ERASMUS + és més inclusiu, accessible i sostenible. És un gran pas en la projecció internacional del nostre institut i una gran oportunitat per a què els nostres alumnes siguin els protagonistes del seu propi aprenentatge, intercanviïn amb altres estudiants europeus estratègies, informació, cultura i tradició a través de mobilitats virtuals i presencials. En definitiva, oferim als nostres alumnes noves perspectives acadèmiques i professionals i, per tant, fem nostre el lema de la institució:

ERASMUS + i Can Jofresa = Enriquint vides, obrint ments.