L’alumnat del PFI visita una obra de rehabilitació d’un edifici

El passat divendres 12 de novembre del 2021 els alumnes i professors del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura de l’institut Candelera es van desplaçar a Jesús per tal de visitar una obra de rehabilitació d’un edifici que està realitzant l’empresa Obres i Construccions Miquel Pla S.L.

Durant la visita, l’alumnat va poder compartir les experiències de l’empresa en una estona de conversa distesa a peu d’obra amb Esteve Lleixà, gerent de l’empresa, el qual també els va facilitar la informació relativa a les diferents actuacions que s’havien portat a cap en l’estructura (fonamentacions i pilars) així com les que s’estaven realitzant en aquell moment en les façanes i obertures exteriors.

Aquesta visita s’emmarca dintre del conjunt de sortides del mòdul professional d’obra de paleta bàsica en el que anirem coneixent les diferents fases d’una obra de nova construcció, rehabilitació i manteniment.