Haruna Mballow, guardonat amb als Premis extraordinaris dels PFI 2021-2022

L’alumne del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura del nostre centre, Haruna Mballow, ha estat guardonat als Premis Extraordinaris de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial del curs 2021-2022.

Els Premis reconeixen la trajectòria de l’alumnat durant el curs passat i són atorgats als que presenten millors resultats acadèmics i professionals dintre de cada família professional dels Programes de Formació i Inserció (PFI), cicles formatius de grau mitjà (CFGM), cicles formatius de grau superior (CFGS), ensenyaments d’arts plàstiques i disseny i ensenyaments musicals.

La candidatura d’Haruna, amb una nota mitjana de 9,56, l’obtenció del contracte indefinit en acabar les pràctiques, l’obtenció del carnet de plataformes elevadores i altres cursos d’idiomes, va ser escollida com la millor entre els diferents aspirants de la família professional d’edificació i obra civil dels PFI.

Des de l’equip docent del PFI i resta de companys i companyes del claustre, volem felicitar l’Haruna Mballow per aquesta distinció i per la constància, dedicació, interès i treball realitzat durant el curs 2021-2022, valors que, de ben segur, el portaran a conseguir tot allò que es proposi.

Moltes felicitats Haruna!