El PFI auxiliar d’obres d’interior i pintura visita una obra a l’ametlla de mar

El passat 8 de març l’alumnat i el professorat del PFI Auxiliar d’obres d’interior i pintura del nostre centre va desplaçar-se a un obra que està realitzant l’empresa SERCONS S.L. al centre de l’Ametlla de Mar.

Durant la visita, que s’emmarca dintre dels mòdul professionals d’obra de paleta bàsica i formació bàsica de riscos laborals, els alumnes, acompanyats pel gerent de Sercons Fabián Piñol, van poder conèixer de primera mà els diferents elements i activitats que es desenvolupen en una obra en fase de construcció d’estructures així com també el conjunt de riscos i mesures de prevenció associats a aquestes activitats.

Els propers mesos continuarem amb les visites d’obra per veure les següents fases del procediment constructiu d’una nova edificació.

Des de l’equip docent del PFI i del conjunt de l’institut volem agraïr a Fabián i a SERCONS S.L. la seva col·laboració en la formació del nostre alumnat.