Acte de Reconeixement a les empreses col·laboradores amb l’FCT i graduació de l’alumnat d’FP

El passat dijous 16 de juny es va celebrar l’acte de reconeixement a les empreses col·laboradores amb l’FCT i graduació de l’alumnat d’FP del curs 2021-2022.

L’acte, que pretén reconèixer l’excel·lent tasca que han realitzat les empreses en el procés d’acollida, seguiment i tutorització de l’alumnat en pràctiques del CFGM de Gestió Administrativa i també del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura, va comptar amb la presència de diferents representants de les mateixes que van rebre la distinció per part del director del centre Benjamí Torné.

Les empreses que el curs 2021-2022 han acollit alumnat en pràctiques han estat les següents:

Nova Devimar S.L.

Serveis i Construccions Integrals l’Ametlla S.L. (Sercons S.L.)

E-ports, ample de banda i internet

Puell Advocats (Mayte Puell)

Construccions, excavaciones y transportes Arjona SL

Ajuntament de Vandellòs i L’Hospitalet de l’Infant

Pintures Fortuna (Manel Fortuna)

Concreto Obres SL

Promociones Inmobiliarias Calafat S.L.

Construccions M. Piquer (Miguel Ángel Piquer Badia)

Toni Sánchez Construccions

Pintor Toni Martínez

Multiservicios López

Construccions Joan Ribes (Joan Ribes Tomàs)

Construccions Fuentes Cardona SL

Pintor Lluís Rebull (Lluís Rebull Castellnou)

Un cop finalitzat l’acte de reconeixement a les empreses es va dur a terme l’acte de graduació de l’FP en el què va prendre part l’alumnat del CFGM Gestió Administrativa i del PFI d’auxiliar d’obres d’interior i pintura que havien completat el conjunt de mòduls professionals que configuren els estudis i que, per tant, els han superat.