Partit futbol professorat & alumnat 2n Cicle

Al llarg del curs, i a l’hora del pati, dins de les activitats del Pla Educatiu de l’Esport es realitzen un seguit de lliguetes on poden participar l’alumnat de forma voluntària, en el que l’equip guanyador al final del trimestre pot jugar amb el professorat.

Enguany el partit ha estat molt renyit, però finalment ha estat guanyat pel professorat a la tanda de penaltys. L’important ha estat l’ambient i el joc net i de respecte, no tant el resultat. Felicitar-los a tots/es per l’esportivitat demostrada i professorat que ho ha coordinat!