El Cube i l’Institut Cal Gravat impulsen l’esport i la salut

El departament d’Educació Física de l’Institut Cal Gravat i el gimnàs manresà Cube han impulsat una jornada destinada a potenciar l’esport i els hàbits saludables entre els adolescents. El proppassat 29 de gener, un centenar d’alumnes de 3r d’ESO del centre manresà van visitar les instal·lacions esportives del Cube, on van conèixer de primera mà les diferents possibilitats i recursos d’un equipament d’aquestes característiques.

A banda de poder descobrir les diferents sales, tractaments i modalitats del gimnàs, els estudiants van poder realitzar una sessió d’exercici físic conduït per una professional de l’equipament esportiu. A ritme de música marxosa, els alumnes van suar de valent en les classes d’interval i de bicicleta estàtica; una experiència d’allò més enriquidora que, gràcies a la col·laboració entre escola i empresa, ha fet possible potenciar l’aprenentatge esportiu i les fomentar les formes de vida saludables entre els joves estudiants.

No és la primera iniciativa en aquest sentit que impulsa el departament d’Educació Física de l’institut manresà, que segueix treballant per teixir complicitats entre el treball a les aules i el teixit associatiu i empresarial de la ciutat.