JORNADA DE PORTES OBERTES 2019

Un any més, el dimarts 19 de març a les 7 de la tarda les famílies interessades en els estudis de l’ESO van omplir de gom a gom el gimnàs del centre. Tant els pares com els fills van poder gaudir d’uns hores de la xerrada i dels tallers que van estar preparats per l’AMPA, el professorat i l’alumnat amb l’objectiu de donar a conèixer el model de treball.

L’equip de professorat del centre volem agrair-vos la vostra confiança i esperem que la jornada us hagi estat profitosa.

MATINAL ESPORTIVA DE 3R D’ESO

Dimarts dia 5 de març tots els alumnes de 3r d’ESO hem anat al Congost i hem practicat el futbol, el judo, el rugbi i el beisbol amb monitors especialitzats i als terrenys de joc de cada esport.
Ha estat un matí cent per cent esportiu i molt divertit.

 

ESPORTS A LA CARTA

El passat dimecres 27 de febrer els nois i noies de 1r d’ESO van participar en el programa Esports a la carta a la zona esportiva del Congost. Allà
van poder gaudir de diferents esports en el seu lloc de pràctica com ara judo, atletisme i beisbol. En el beisbol a més van poder fer partits amb una
escola de Terrassa que participava en una jornada també de beisbol. Va fer un molt bon dia i s’ho van passar d’allò més bé!
 

 

 

ESQUIADA I PATINATGE

L’últim dimarts de febrer hem fet una escapada cap al Pirineu la major part d’alumnes del centre, però aquesta vegada cada alumne ha pogut escollir entre dues opcions de sortida.
La primera hem anat a les pistes de Masella a practicar esquí alpí, on hem fet dues hores de monitor i llavors tots hem pogut esquiar pel nostre compte.
La segona opció ha estat una novetat d’aquest curs, ja que una altra bona part d’alumnes hem anat a Puigcerdà a fer un parell d’hores de patinatge sobre gel, i després hem fet una visita al llac
i el centre d’aquesta ciutat.
Ha estat un dia fantàstic tant si hem esquiat com si hem patinat, i esperem l’any que ve poder repetir l’experiència!!!!

TALLERS DE 4RT D’ESO A L’EPSEM

El dimecres 20 de febrer, els alumnes de la matèria de Tecnologia de 4rt d’ESO van fer dos tallers a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa.

Un dels tallers els va servir per fer l’aplicació pràctica del tema de pneumàtica amb el muntatge dels circuits pneumàtics i electropneumàtics. L’altre taller es tractava d’una introducció a l’Internet de les coses (IOT).

 

BCNada2019

Després d’un llarg matí i moltes voltes per la ciutat comtal, els alumnes de 4t d’ESO tornem cap a Manresa després de gaudir visitant Barcelona “per lliure”! Ens hem mogut en metro i bus i també hem caminat molts quilòmetres! Hem localitzat diferents punts de la ciutat combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les noves tecnologies (Internet, geolocalització, xarxes socials, codis QR, realitat augmentada…). https://www.ccma.cat/catradio/alacarta/popap/la-barcelonada-una-gimcana-amb-telefon-mobil/audio/1030681/

Hi tornaríem demà mateix! 

LABORÀLIA FA ESPORTS AL CUBE

Aquest més de febrer els alumnes de Laboràlia han anat a Cube a fer sessions de fitness, bicicleta estàtica i bodypump i poder practicar-les a les seves instal.lacions a les hores d’educació física.
Una gran experiència!!!

ACTIVITATS AQUÀTIQUES DE 1R DE BATXILLERAT

Els alumnes de 1r de Batxillerat al llarg d’aquest segon trimestre, i a la matèria d’educació física, practiquen la natació i altres activitats aquàtiques, com el waterpolo , el socorrisme aquàtic i la natació sincronitzada.
Està sent una fantàstica i diferent manera de fer l’educació física.

JORNADA PORTES OBERTES

 

 

 

 

 

 

 

El proper dimarts 19 de març a les 19h es durà a terme la Jornada de Portes Obertes d’ESO.
    – Rebuda de les famílies amb intervencions de direcció i de l’AMPA al Gimnàs.
    – Visita guiada pel centre amb mostra d’activitats diverses de l’alumnat.