“Tarraco, hic et nunc”. Tàrraco, ara i aquí

Abril Escoda, alumna de la matèria de Llatí de 1r de Batxillerat, va rebre el passat 14 de febrer el guardó que l’acredita com a guanyadora de la 6a edició del Concurs fotogràfic sobre la Tarragona Romana “Tarraco, hic et nunc”.

El jurat, format pel professorat que imparteix matèries de l’àmbit de cultura clàssica al centre, va valorar aquelles imatges que van saber reflectir millor la no sempre fàcil convivència de les restes romanes amb la ciutat moderna, tal com indicaven les bases del concurs.

El passat 21 de desembre, després de dos anys d’interrupció per la pandèmia, l’alumnat de 1r de Batxillerat va tenir l’oportunitat de recórrer, sota el guiatge dels seus companys de 2n, les restes arqueològiques més emblemàtiques de Tarragona i captar amb els seus dispositius imatges de tot el conjunt patrimonial.

A continuació us oferim un audiovisual amb algunes de les imatges que van participar al concurs i la imatge guanyadora.