L’alumnat de 1r de Bat us presenta “Tàrraco, ara i aquí”

L’alumna de 1r de Batxillerat A, Nur Ventura, es va emportar el premi de la 7a edició del concurs fotogràfic sobre la Tarragona romana, “Tarraco, Hic et Nunc”. El jurat, format per professorat del centre, després d’àrdues deliberacions va decidir-se per la imatge que mostra la Torre del Pretori des d’una perspectiva original, a través d’una cavitat de les voltes del circ. La gala de lliurament va tenir lloc el passat divendres 17 de febrer amb tota la solemnitat que l’acte requeria i la projecció d’un audiovisual, que us presentem més avall.

Us convidem, doncs, a contemplar el conjunt patrimonial de Tarragona a través de la mirada dels vostres companys de 1r de Batxillerat, que van visitar la ciutat el passat 20 de desembre.