La URV premia el treball de recerca d’una alumna del centre

El Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili ha decidit atorgar el Premi Maria Josepa Massanés per a treballs de recerca en les àrees d’arts i humanitats, i ciències socials i jurídiques,  a l’exalumna del centre Paula Munté Calvo pel seu treball de recerca “Un ball per la plaça del diamant”, que fou dirigit per la professora de Llengua i Literatura Catalana, Maria Rosa Cros Nogués. El treball fa un estudi de l’adaptació televisiva i cinematogràfica que va fer Francesc Betriu de la novel·la de Mercè Rodoreda, “La Plaça del Diamant”.

El premi té una dotació econòmica de 800 € per a l’estudiant i de 300 € per al centre en concepte de material didàctic i/o bibliogràfic. A més, l’alumna rebrà un ajut en l’import dels crèdits matriculats del primer curs d’alguna de les titulacions oficials ofertes per la URV en el curs acadèmic actual. Recordem que aquest és el segon any consecutiu que alumnat del centre rep aquest guardó, que el curs passat va recaure en el treball de Marc Vernet Boquera “Espais per aprendre” (podeu recuperar la notícia aquí).

Malauradament, les condicions imposades per la pandèmia de la Covid-19 faran impossible la celebració de la cerimònia de lliurament dels premis, per la qual cosa aprofitem l’ocasió per felicitar la Paula pel seu excel·lent treball i desitjar-li molts èxits en la seva etapa universitària.