Lliurament dels premis de la URV a Treballs de Recerca

Dimarts 19 de novembre va tenir lloc al Teatre Bartrina de Reus el lliurament dels premis del Consell Social de la URV a Treballs de Recerca de Batxillerat. El treball del Marc Vernet Boquera, alumne de 2n de Batxillerat del centre el curs passat, va ser el primer en el premi M. Josepa Massanés de l’àmbit d’arts, humanitats i ciències socials i jurídiques.

El seu treball “Espais per aprendre” es va centrar en la utilització de la metodologia dels espais d’aprenentatge aplicada a l’aula en l’àmbit de llengües i va ser tutoritzat per la professora Carme Girona Puig que va recollir el premi juntament amb ell.

El premi per a l’alumne és un ordinador i un ajut per a la matrícula a la URV i, per al centre, 300 € per a l’adquisició de material didàctic i/o bibliogràfic.

Felicitem al Marc pel seu treball i li desitgem molts èxits en la seva etapa universitària!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *