Programa GEP. Generació plurilingüe

PROGRAMA GEP

El nostre institut participa des d’aquest any en el programa Generació Plurilingüe, que té com a objectiu millorar les competències en llengües estrangeres del nostre alumnat. Una de les actuacions més significatives, és la promoció de la utilització de l’anglès en matèries no-lingüístiques. També s’emprendran altres iniciatives, com per exemple un impuls a la lectura en anglès dins de l’aula.

Les actuacions en el marc del GEP tindran lloc especialment a 3r i 4t d’ESO, i en menor mesura, als altres cursos.

Com a objectiu fonamental perseguim canviar la percepció de l’alumnat en relació a la llengua estrangera, que es deixi de percebre com un obstacle, i que es normalitzi el fet de treballar en un entorn plurilingüe, en el qual els continguts es presenten de manera natural en diverses llengües.

Si voleu consultar informació addicional sobre el projecte la podeu aconseguir en el següent enllaç: Grup d’experimentació per al Plurilingüisme (GEP)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *