Arribem a la fase final del “Fem Matemàtiques”

El dimecres 24 d’abril es va celebrar la segona fase del concurs Fem Matemàtiques a l’institut Joan Guinjoan de Riudoms, en què la nostra alumna Mali Espinel Trepat va obtenir brillantment el passi a la fase final del concurs en la prova individual.

La final es va celebrar el passat 18 de maig a Cervera. Durant la jornada, va fer una prova individual, el concurs “Veloç Isard” i una gimcana. També va gaudir de l’actuació dels Diables d’Agramunt al matí, així com de la inauguració de l’exposició Matemàtiques de Fernando Corbalan, i de l’espectacle de Matemàgia a càrrec de Sergio Belmonte a la tarda.

Va ser una jornada matemàtica molt interessant i el nostre centre hi va estar molt ben representat. Cal destacar que la Mali ha arribat a la fase final, una fita difícil d’aconseguir, tenint en compte que, de tota la demarcació de Tarragona, només se’n van classificar dos alumnes de 4t d’ESO, i que el nivell de dificultat era elevat. A més, el grup en el qual va estar la Mali, va ser el guanyador del concurs “Veloç Isard” i de la gimcana. Enhorabona!!